Doprava – možnosti dopravy zboží na území ČR:
Osobní vyzvednutí na prodejně Hasičský Ráj
• Adresa: Hasičský Ráj, Novohradská 736/36, 370 01 České Budějovice
• Otevírací doba PO, ÚT, ČT, PÁ v době 8:30 – 15:00; ST 8:30 - 17:00
• Dle individuální domluvy můžeme zajistit převzetí i mimo provozní dobu provozovny
• Platba v hotovosti nebo bezhotovostně přes platební terminál
• Osobní vyzvednutí samozřejmě bez poplatku za dopravné a balné
PPL
Cena 125 Kč
• Služba PPL (včetně možnosti dobírky)
• Pro soukromou osobu nebo firmu
• Doručení od pondělí do pátku
• Přeprava balíků do 31,5 kg v rámci České republiky
• Maximální rozměr zásilek 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
• Možnost volby doručení do sítě PPL ParcelShop
• Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin
• Možnost změny dispozic doručení on-line
• Základní odpovědnost do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného, možnost objednání zvýšené odpovědnosti
• Elektronické potvrzení o doručení
PPL Parcel Shop
Cena 125 Kč
• Příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení na pobočku PPL ParcelShop (včetně možnosti dobírky)
• Řidič na základě objednávky doručí zásilku do vybraného PPL ParcelShopu
• Příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky
• Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu
• Příjemce se při doručení nemusí vázat na určitý čas dodání
• Jednotlivé provozovny mají stabilní pozici na trhu a jejich síť se stále rozšiřuje
DHL
Minimální cena je 365Kč.
• Cena je určena podle váhy a rozměrů zabaleného zboží. Cena je upřesněna na základě objednávky přepravy – zadání rozměrů a váhy balíku.
• Používá se pro přepravu těžšího (nad 31kg) či rozměrného zboží. Větší zásilky jsou například požární stříkačky, vysoušecí skříně, savice a podobně.
• Přepravní společnost DHL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR, respektive následující pracovní den po potvrzení objednávky přepravy.
Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:
CB FLORIAN s. r. o. předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky - tedy CB FLORIAN s.r.o. - je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení.
Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:
a) přesvědčte se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen
b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí
c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)
d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčte, zda je zboží v pořádku
e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí