Doprava – možnosti dopravy zboží na území ČR:

Osobní vyzvednutí na prodejně Hasičský Ráj

• Adresa: Hasičský Ráj, Novohradská 736/36, 370 01 České Budějovice

• Otevírací doba PO – PÁ v době 8:30 – 15:00

• Dle individuální domluvy můžeme zajistit převzetí i mimo provozní dobu provozovny

• Platba v hotovosti nebo bezhotovostně přes platební terminál

• Osobní vyzvednutí samozřejmě bez poplatku za dopravné a balné

PPL

Cena 119 Kč

• Služba PPL (včetně možnosti dobírky)

• Pro soukromou osobu nebo firmu

• Doručení od pondělí do pátku

• Přeprava balíků do 31,5 kg v rámci České republiky

• Maximální rozměr zásilek 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm

• Možnost volby doručení do sítě PPL ParcelShop

• Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin

• Možnost změny dispozic doručení on-line

• Základní odpovědnost do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného, možnost objednání zvýšené odpovědnosti

• Elektronické potvrzení o doručení

PPL Parcel Shop

Cena 119 Kč

• Příjemce si v nákupním košíku zvolí doručení na pobočku PPL ParcelShop (včetně možnosti dobírky)

• Řidič na základě objednávky doručí zásilku do vybraného PPL ParcelShopu

• Příjemce okamžitě obdrží informativní SMS a email o uložení zásilky

• Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu

• Příjemce se při doručení nemusí vázat na určitý čas dodání

• Jednotlivé provozovny mají stabilní pozici na trhu a jejich síť se stále rozšiřuje

DHL

Minimální cena je 365Kč.

• Cena je určena podle váhy a rozměrů zabaleného zboží. Cena je upřesněna na základě objednávky přepravy – zadání rozměrů a váhy balíku.

• Používá se pro přepravu těžšího (nad 31kg) či rozměrného zboží. Větší zásilky jsou například požární stříkačky, vysoušecí skříně, savice a podobně.

• Přepravní společnost DHL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR, respektive následující pracovní den po potvrzení objednávky přepravy. 

Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:

CB FLORIAN s. r. o. předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky - tedy CB FLORIAN s.r.o. - je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení.

Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:

a) přesvědčte se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen

b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí

c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)

d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčte, zda je zboží v pořádku

e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí